Čo od vás budeme potrebovať na vyhotovenie katalógu, magazínu či grafiky na knihu?
Aktualizované: 28. januára 2019 • Publikované: 16. januára 2019
Frissítve: 28. januára 2019 • Közzétéve: 16. januára 2019
Pokiaľ túžite vašim zákazníkom detailnejšie predstaviť vaše produkty alebo služby, ale tie sa vám už na malý reklamný leták nezmestia, je čas popremýšľať nad zhotovením propagačného katalógu alebo dokonca firemného časopisu. Spísali sme pre vás zopár bodov o tom, čo všetko od vás budeme potrebovať na tvorbu reklamného katalógu, magazínu či inej rozsiahlejšej printovej publikácie.
Rozmery a formáty
Aký veľký by mal byť váš katalóg? Predstavujete si menšie formáty A6/A5 alebo potrebujete väčší, klasickejší rozmer A4? Tiež nás, prosíme, informujte, či budete požadovať tlač na výšku či na šírku.
Počet strán
Nezabudnite nám oznámiť presný počet strán vášho katalógu. Tento dôležitý údaj totiž využijeme nielen pri rozvrhnutí grafiky na jednotlivé stránky, ale aj pri nacenení. Cena za vyhotovenie katalógu už zahŕňa návrh layoutu i zalomenie strán. Dávajte pozor, aby ste zadali párny počet strán, t. j. počet deliteľný číslom štyri, nakoľko pri finálnom zošívaní väzby by v prípade nepárneho počtu strán mohlo dôjsť k nežiaducemu problému.
Texty
Texty do katalógu či magazínu nám, prosíme, dodajte vo formáte s koncovkou .docx. Ak ešte žiadne nemáte, neváhajte sa na nás obrátiť – radi vám s textáciou pomôžeme.
Obrázky
Aby ste mali kvalitný katalóg, potrebujete kvalitné fotografie. Mali by spĺňať nasledovné podmienky: veľkosť väčšiu ako 2-3 MB alebo rozlíšenie 300 dpi. Ak takýmito fotografiami nedisponujete, môžete si ich vybrať v platenej fotobanke www.shutterstock.com. Hoci aj s našou pomocou…
Vaša predstava
Máte konkrétnu predstavu, ako by mal vyzerať váš reklamný katalóg alebo firemný časopis? Opíšte nám ju: aké farby by ste v ňom radi videli, ako má pôsobiť na zákazníkov, v akom štýle ho máme pripraviť? Máte radi klasický, decentný dizajn alebo by ste radšej niečo nápadnejšie či minimalistické? Dajte nám vedieť! Všetko nám podrobne popíšte, najlepšie v textovom dokumente. Ak už máte vyhranený plán, pošlite nám popis každej strany, pridajte náležité texty i zvolené obrázky k textom, aby sme vedeli o postupnosti celého obsahu. Fotografie nám následne ešte zašlite v zodpovedajúcej kvalite na ďalšie spracovanie.