9 spôsobov ako zvýšiť viditeľnosť vašej firmy v online prostredí
Aktualizované: 21. septembra 2017 • Publikované: 1. marca 2017
Frissítve: 21. septembra 2017 • Közzétéve: 1. marca 2017
Pohyb v online prostredí je pre komerčné firmy čoraz ťažší. Existuje nespočetné množstvo online stratégií ktoré sú pre začiatočníkov nielen zložité implementovať, ale vôbec registrovať a pochopiť. Preto sme pre vás pripravili pár užitočných tipov, ako zvýšiť viditeľnosť vašej firmy v online prostredí.
-
Zbierajte emailové adresy
Predtým, než začnete budovať svoju webstránku, je výhodné hromadiť emailové adresy od svojich budúcich potenciálnych zákazníkov. Pomôže vám s tým program Aweber. Nájdete v ňom potrebné nástroje na email marketing: šablóny, HTML prvky a všetko, čo potrebujete, aby ste zasielanie newsletterov zvládli aj svojpomocne.
-
Refreshnite svoj obsah na webe
Nemusíte prísť so žiadnymi mega prevratnými myšlienkami (aj keď tie nikdy nie sú na škodu), ale ak sa na vašom webe nachádzajú zastaralé texty, oslovte copywritera, nech vám osvieži obsah, navrhne novú obsahovú stratégiu a opraví gramatické chyby.
-
Blogovanie
Na blogu môžete ukázať svoje poznatky v oblasti, ktorou sa vaše podnikanie zaoberá. Ukážte svoju odbornosť, pomáhajte svojim zákazníkom radami, odporúčaniami a novými skúsenosťami. Blog je dôležitým nositeľom kľúčových slov, ktoré majú významný dopad na SEO vášho webu.
-
Referencie od zákazníkov sú základ
Žiadajte svojich spotrebiteľov o spätnú väzbu a recenzie na vaše produkty či služby. Testimoniály majú obrovský vplyv na nákupné rozhodovanie.
-
Komunikujte a buďte aktívny na sociálnych sieťach
Odpovedajte na správy a komentáre svojich užívateľov. Hneď. Nečakajte. Buďte proaktívny, vytvárajte témy na diskusiu a nezanedbávajte pravidelné publikovanie príspevkov.
-
Sústreďte sa na využívanie kľúčových slov
Nájdite hlavné kľúčové slová, ktoré súvisia s vašou ponúkanou službou alebo produktom. Dosaďte ich do popiskov produktov, názvov a ďalších dôležitých textových súčastí vášho webu.
-
Redizajn webu
Na vizuálnu a grafickú úpravu webu si vždy najmite skutočných profesionálov. Šetriť na kvalite internetovej stránky nemá pre vaše podnikanie žiadny zmysel. Ak nechcete pôsobiť ako amatér, poverte redizajnom webových špecialistov.
-
Linkbuilding
Spätný odkaz je link, ktorý smeruje na konkrétnu webovú lokalitu alebo internetovú stránku. Uistite sa, že váš spätný odkaz nie je zdieľaný na príliš veľkom množstve webov. Táto technika, ak je dobre aplikovaná, zvyšuje návštevnosť vašej webovej stránky.