Založil som si firmu. Ako sa mám prezentovať?
Corporate Identity pre vašu spoločnosť
Vizuálna komunikácia spoločnosti, jej grafické elementy a celkový imidž nás ovplyvňujú. Preto by mala byť každá firma jedinečná a osobitá. Inak si nás ľudia nemajú šancu zapamätať, ani nás žiadnym spôsobom môcť vyhľadať. Prieskumy už dávno dokázali, že na zaujatie a udržanie pozornosti potenciálnych zákazníkov máte k dispozícii len zopár sekúnd. Dobrá grafika sa vyznačuje jednou hlavnou črtou – na prvý pohľad vzbudzuje dôveryhodnosť. Kreatívny imidž vašej spoločnosti vytvára vzťah so zákazníkom už od prvého okamihu.
Dali sme dokopy zopár bodov, v ktorých vám vymenujeme, ktoré sú najzákladnejšie prvky profesionálneho corporate identity.
Logo
Firemné logo je hlavnou tvárou celej spoločnosti. Veď predsa práve jeho zásluhou je vaša firma ľahko rozoznateľná od konkurencie. Je vskutku veľmi dôležité, aby bolo logo originálne, rýchlo zapamäteľné a identifikovateľné.
Vizitka
Nevyhnutný „nástroj“ pri osobnom styku, networkingu a naberaní nových obchodných kontaktov. Vizitka by mala byť profesionálna, prehľadná a jasne hovoriť o tom, kto ste, čo robíte. Vyhnite sa neprehľadným konceptom a nesnažte sa na vizitku natlačiť množstvo informácií. Vždy k veci!
Hlavičkový papier
Logo naplňuje svoj zmysel a účel len vtedy, keď ho skutočne aj používame. Napríklad na hlavičkových papieroch vytvorených na mieru našej spoločnosti. Či už budete písať oficiálny list, cenovú ponuku alebo budete jednoducho potrebovať profesionálne prezentačné materiály, hlavičkový papier je trefou do čierneho.
Firemné obálky
Základ každej profesionálnej komunikácie úspešnej firmy predstavujú firemné obálky.
Firemná pečiatka
Bez pečiatky si sotva dokážeme predstaviť nejakú úradnú písomnosť alebo dôležité firemné dokumenty. Prepožičiava im spolu s vlastnoručným podpisom oprávnený a kompetentný status.