Facebook sprístupnil cielenie reklamy podľa regiónov Slovenska
Aktualizované: 27. septembra 2017 • Publikované: 3. júna 2015
Frissítve: 27. septembra 2017 • Közzétéve: 3. júna 2015
Facebook konečne sprístupnil cielenie reklamy na presné regióny Slovenska. Odteraz je možné nastaviť, aby sa váš inzerát zobrazoval len ľuďom v presne stanovenom území, čo prináša radu výhod. Na výber máte cielenie na 10 míľ, 25 míľ alebo 50 míľ od daného miesta. Doteraz to bolo možné zrealizovať len dlhým vypĺňaním záujmov a dúfaním, že sa reklama zobrazí len presne ľuďom, ktorí na tom mieste bývajú.
Komu toto cielenie pomôže?
Cielenie pomôže najmä menším lokálnym firmám a jednotlivcom, ktorí nepotrebujú zobrazovať reklamu celému Slovensku, ale postačí im len oblasť, v ktorej pôsobia. Taktiež ju využijú organizátori rôznych akcií v danom meste. Týmto organizátorom a firmám pomôže, keď im nebudú brať peniaze za zobrazenie reklamy osoby z druhej strany Slovenska, ktorých niečo také nezaujíma.
Cielenie reklamy však nepomôže len lokálnym biznisom. Ocenia ju aj väčšie firmy pôsobiace na celom Slovensku, ktoré majú akcie odlišné podľa regiónu. To znamená, že teraz môžete robiť iné reklamné kampane na východe Slovenska a iné na Záhorí.
Ako Facebook vie, komu má reklamu zobraziť?
Facebook získava údaje o užívateľoch z viacerých zdrojov. Ide napríklad o miesto pobytu, ktoré si užívateľ vložil do profilu, dáta z mobilných zariadení, ktoré často odosielajú aktuálnu polohu, ale aj IP adresa. Práve v tomto je výhoda cielenej reklamy na Facebooku oproti iným portálom ako napríklad Google. Facebook ako sociálna sieť má k dispozícii viac informácii o užívateľoch a vie tak lepšie adresovať reklamu.
Ako zvýšiť efektivitu reklamných kampaní?
V prípade, že chcete, aby bola vaša reklamná kampaň naozaj účinná a zaujala čo najviac ľudí, ponúkame vám možnosť využiť služby našej firmy. S reklamnými kampaňami máme bohaté skúsenosti a zabezpečujeme ich od počiatočného návrhu kampane až po spomínané cielenie na užívateľov podľa regiónov. Nastavujeme reklamu buď ako PPC (pay per click) alebo PPI (pay per impression) tak, aby bola čo najefektívnejšia za prijateľné náklady. Vy tak máte istotu, že reklama, ktorú si zaplatíte, bude maximálne účinná.