Reklama na Pintereste – Novinka
Aktualizované: 21. septembra 2017 • Publikované: 27. júla 2016
Frissítve: 21. septembra 2017 • Közzétéve: 27. júla 2016
Sociálna sieť Pinterest nedávno launchovala novú funkciu, ktorá umožní značkám nahrávať sponzorované reklamné príspevky vo väčšom množstve. Aj keď reklama na Pintereste v našich končinách je veľmi podceňovaná, má svoje výhody – najmä pre značky, ktoré sa potrebujú prezentovať vizuálne.
Nová reklama na pintereste otvára dvere nielen získavaniu viacerých fanúšikov, ale zároveň dovoľuje marketérom pracovať s kľúčovými slovami – túto jedinečnú výhodu nemajú ani funkcie Facebooku. Trend v reklame na sociálnych sieťach sa čoraz viac približuje k reklamnému cieleniu na základe kľúčových slov. Marketéri sa takto lepším spôsobom dokážu zamerať na publikum a produkujú kvalitnejšie reklamné formáty. Užívatelia sú lepšie informovaní a robia lepšie nákupné rozhodnutia.
Ako dosiahnuť úspech s Pinterest reklamou?
Použite „call to action“ tlačidlá v jednotlivých popiskoch. Nesnažte sa priveľmi predávať, namiesto toho vytvorte nenútené a zábavné tlačidlá určené na vyvolanie akcie. Dobre vybraté texty na tlačidlá dokážu rapídne zmeniť konverzné pomery.
Sústreďte sa na cielenie pomocou kľúčových slov. Na každý promovaný príspevok máte dovolených 150 kľúčových slov. Je to viac než dosť, preto odporúčame zvoliť si 5-10 top kľúčových slov a potom pokračovať v hľadaní ďalších.
Choďte do toho na plný plyn! Reklamy na Pintereste sú pomerne lacné. Zvoľte si kampaň s vyššou investíciou do reklamy.
Neúnavne testujte a optimalizujte kampane. Každú kampaň je nutné neustále testovať a skúšať rôzne varianty nasadenia. Ak sa nezavedie konštantná optimalizácia reklamy, môžu vyznieť naprázdno. A to by ste nechceli…