Polep výkladov – zaručený spôsob, ako pritiahnuť pozornosť zákazníkov
Aktualizované: 22. júla 2020 • Publikované: 11. februára 2015
Frissítve: 22. júla 2020 • Közzétéve: 11. februára 2015
K celkovému imidžu vášho obchodu, salóna či prevádzky patrí aj vonkajšia reklama. Ak máte k dispozícii výklady, je to najefektívnejší spôsob, ako okoloidúcich upozorniť na vaše služby a produkty. Takto si potenciálnych zákazníkov môžete pritiahnuť “priamo z ulice” bez najmenšej námahy. Ako sa polep výkladov robí u nás? Prečítajte si v našom novom článku.
Vstup do predajne a výklady sú vašou vizitkou
Špinavé výklady, zanedbaná omietka, neónové logo, na ktorom už dávno nesvieti niekoľko písmen… máme pokračovať? Koľko takýchto obchodov míňame cestou mestom? Keby ste ich nepoznali, ani by ste do nich nevstúpili. Na udržovanie reprezentatívneho vstupu a externého looku vášho obchodu nepotrebujete veľa – stačí dobre rozvrhnutý a vkusný reklamný polep výkladov, viditeľné 3D logo a pravidelne sa starať o čistotu okolia a interiéru vašej prevádzky.
Výkladná skriňa poskytuje dostatok priestoru na to, aby ste odprezentovali vizualitu vášho brandu, alebo konkrétne služby a produkty, ktoré ponúkate. Prvý dojem je totiž nenahraditeľný a najlepšie je, keď zaujmete hneď na prvý pohľad. Veď kto by rád nevstúpil do predajne, o ktorej je zjavné, že sa o ňu niekto svedomito stará a navyše priťahuje svojím vonkajším dizajnom?
Výhodou je, že reklamný polep výkladu a vonkajších plôch nemajú striktne naordinovanú techniku, takže si môžete ľubovoľne vyberať medzi niekoľkými variantami. Keďže vonkajší reklamný polep musí vydržať aj tie najhoršie poveternostné podmienky, treba voliť typ polepu podľa danej plochy i okolia. Keď použijete farebnú vyrezávanú fóliu, môžete variovať rôzne tvary a kompozície, ktoré čo najlepšie vyniknú. Potlačená fólia prináša fantastické možnosti potlače a kombinácií. Nebojte sa experimentovať a popustite uzdu fantázii, nemusíte sa upínať len na klasické a konzervatívne typy reklamných polepov.
Vy nás nevidíte, ale my vás áno
Nie, nestalkujeme vás, ale niekedy je vhodné vybrať typ “one vision way” tzv. dierkovanú fóliu, cez ktorú veľmi príjemne uvidíte, čo sa deje v okolí vašej prevádzky, ale návštevníci nebudú mať šancu nazrieť dovnútra. Je to obzvlášť príjemné v optikách, kaderníctvach a priestoroch, kde je nutné zachovať určitú diskrétnosť.
Samolepiace rezané a plotrovacie fólie majú jednu obrovskú výhodu – krásne na nich vynikne jasnosť a sýtosť farieb, sú odolné voči UV žiareniu a veľmi dobre sa s nimi manipuluje aj pri montáži. Ak chcete skutočne zažiariť, tento typ reklamného polepu je veľmi atraktívny. Ďalšou alternatívou je potlačená fólia s vybraným motívom, ktorý sa u nás ešte laminuje, aby získala krásny lesk, dlhotrvácnu životnosť a odolnosť.
Od grafického návrhu po finálnu montáž
Ukričané a prekombinované vizuály sa už dávno nenosia. Ak chcete skutočne zaujať, potrebujete reklamný polep, ktorý bude zobrazovať prehľadné informácie, no zároveň na ňom musí byť niečo, čo zaujme na prvý pohľad. Niekedy je ťažké vybrať, čo presne na potlači má figurovať. Nemusíte sa s tým trápiť, nechajte to radšej na profesionálov – grafika, ktorý dokáže sám zhodnotiť, čo bude na vašej externej reklame vyzerať najlepšie.
Pošlite nám všetky vaše požiadavky, informácie, dáta, predstavy, ktoré by ste si priali mať znázornené na výkladoch. My vám následne pripravíme grafické riešenie polepu, po schválení vytlačíme a bez chybičky i nalepíme. Takto máte všetky služby komplexne a šikovne na jednom mieste. To sa vám oplatí nielen finančne, ale usporíte aj množstvo času, kedy vám odpadá nekonečné vybavovanie, hľadanie dodávateľov či pracovníkov na montáž.
Výhodou je, že máme niekoľkoročné skúsenosti a prax, počas ktorých sme už zažili skutočne asi všetko, takže nás žiadna nečakaná situácia nemôže prekvapiť. Dokážeme spracovať aj zdanlivo nemožné riešenia a nebojíme sa experimentovať. Keď potrebujete netradičný reklamný polep, alebo decentnú klasiku, u nás vo Web & go design ste vždy na správnej adrese.