Čo od vás budeme potrebovať k naceneniu reklamy Google Ads
Aktualizované: 23. februára 2022 • Publikované: 23. februára 2022
Frissítve: 23. februára 2022 • Közzétéve: 23. februára 2022
Služby alebo produkty vašej spoločnosti môžete spropagovať rôznymi spôsobmi. V našom dnešnom článku vám prezradíme, čo všetko budeme od vás potrebovať, ak sa rozhodnete pre spustenie online reklamy na platforme Google Ads (pôvodný názov Google AdWords). Prečo si vybrať práve túto reklamnú sieť? Ide o najrentabilnejšiu formu digitálnej reklamy vôbec. Cielite totiž na zákazníkov, ktorí už priamo vyhľadávajú nejakú konkrétnu službu alebo produkt.
1. Máte už založený účet Google Ads?
Ak nie, tak vám ho, samozrejme, založíme. Len nám o tom dajte vedieť.
2. Aký produkt alebo službu potrebujete spropagovať?
Pošlite nám zoznam produktov alebo služieb (najlepšie linky priamo na dané webové stránky), ktoré potrebujú reklamu.
3. V akej lokalite sa má zobrazovať vaša reklama?
Vaša reklama sa nemusí objavovať po celom Slovensku, ale možeme ju cieliť len na jednotlivé kraje, okresy či mestá. Pre lokálnu kaviareň nie je napríklad potrebná propagácia webovej stránky niekde vo vzdialenosti 200 km od kaviarne. Pre e-shop je však celoplošné pokrytie reklamy nevyhnutné.
4. Na aké dlhé obdobie má byť spustená reklama?
Online reklamu je možné spustiť len na niekoľko dní, ale považujeme to za zbytočné. Reklamu odporúčame spustiť na obdobie 1 roka. Minimálne obdobie sú 3 mesiace, ale v prípade, že reklama rotuje napríklad mimo sezónu, môžu byť výsledky žalostné. Prirodzene, v tomto období utratíte len minimálny kredit na reklamu.
5. Máte záujem aj o sledovanie a optimalizáciu reklamných kampaní?
V cene spustenia reklamnej kampane je aj dodatočná optimalizácia počas prvého mesiaca. Po uvedenom čase je možné zakúpiť dodatočnú optimalizáciu v cene od 50,00 € / mesiac.