Čo od vás budeme potrebovať na spustenie Fb reklamy?
Aktualizované: 18. októbra 2018 • Publikované: 18. októbra 2018
Frissítve: 18. októbra 2018 • Közzétéve: 18. októbra 2018
Aj keď Facebook v posledných rokoch zmenil svoje smerovanie a začína sa skôr profilovať ako veľmi dobrá platforma na získavanie informácií a dnes už aj na online predaj, stále ostáva jednou z najobľúbenejších sociálnych sietí na svete. Ani Slovensko nie je výnimkou. O výhodách reklamy na Facebooku sme už písali v jednom z našich predošlých článkov s názvom Prečo by mali aj menšie biznisy inzerovať na sociálnych sieťach. V tomto článku sa zameriame na podklady, ktoré od vás budeme potrebovať v prípade, že reklamné kampane na Facebooku „hodíte“ na naše skúsené ramená. Pre tých, ktorí si zvolia cestu samostatného spravovania FB reklám, odporúčame prečítať si náš podrobný manuál Ako si vytvoriť reklamu na Facebooku? A pred začatím akejkoľvek kampane si nezabudnite stanoviť zmysluplné ciele na základe našej infografiky.
Teda čo všetko od vás budeme potrebovať, ak budeme tvoriť vaše FB reklamné kampane u nás vo Web&Go?
1. Funkčnú stránku na Facebooku
Aby sme vôbec mohli začať riešiť FB reklamu, podmienkou číslo jedna je mať založenú oficiálnu firemnú facebookovú stránku. Pozor, nemyslíme tým žiadny osobný facebookový profil! Ak firemnú FB stránku nemáte, nevadí, dokážeme ju vytvoriť aj my. Budeme k tomu však potrebovať obrazový materiál, ktorý využijeme na profilovú fotografiu (obvykle ide o firemné logo) a titulku (cover photo). Súčasťou zakladania FB profilu je aj vyplňovanie základných informácií o vašej spoločnosti. Vyberieme tiež vhodnú šablónu či prepojíme Facebook s Instagramom.
2. Informácie, ktoré si želáte odpromovať
Nemusíte nám posielať žiadne dlhé slohy. Stačia nám kľúčové údaje: aký produkt alebo službu či podujatie chcete prezentovať na FB. Ako si predstavujete vašu cieľovú skupinu? (vek, muži, ženy) Prípadne z akej lokality by mali pochádzať? Ak bude totiž vaša inzercia príliš všeobecná, môže sa stať, že ľudí príliš nezaujme. Následne sa to odrazí aj na nízkom počte preklikov na vašu stránku, v dôsledku čoho by sa vaša reklama mohla zbytočne predražiť. Takže stručne, k veci a jasne.
3. Atraktívne fotografie alebo video
Na Facebooku je najväčším pútačom vždy obrázok, resp. reklamný vizuál. Preto sa budú určite hodiť kvalitné produktové fotografie a obrázky. Pokiaľ takýmito snímkami nedisponujete, radi vám pomôžeme s výberom fotografií z fotobanky.
Reklama Canvas na mobile
4. Pútavé a výstižné texty
Nie nebojte sa, nebudete musieť vymýšľať žiadne chytľavé reklamné slogany. Na to máme svojho šikovného copywritera, ktorý z vašich základných informácií vytvorí ten pravý reklamný text. Stačí, ak nám pošlete údaje, ktoré chcete prezentovať v reklame a my im už dodáme ten správny šmrnc.
Pri nastavení kampaní sa vždy snažíme o maximálnu efektivitu. Našou primárnou úlohou je dostať vašu FB inzerciu k čo najväčšiemu počtu ľudí a vygenerovať čo najviac preklikov za čo najnižšiu cenu.
Znie vám to všetko až príliš prekombinovane, no facebookovú reklamu by ste radi skúsili? Nechajte to na nás…