Viac zákazníkov ? – Bonusové tipy na zvýšenie návštevnosti vašich webových stránok
Aktualizované: 13. decembra 2018 • Publikované: 29. júla 2015
Frissítve: 13. decembra 2018 • Közzétéve: 29. júla 2015
Aby sme nadviazali na naše predchádzajúce články, ponúkame vám posledné rady ktoré sú podľa nás dôležité pre zvýšenie návštevnosti vašich webových stránok:
I.časť: 25 spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť Vašich webových stránok
II.časť: Ďalších 8 spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť vašich webových stránok
Ľudia chcú hovoriť svoj názor a vyjadrovať sa k témam, ktoré v nich vzbudzujú vášeň, takže vybudovanie spoločenstva na svojej stránke je skvelý spôsob ako začať konverzáciu a zvýšiť premávku na svojej web stránke. Implementujte robustný systém komentárov prostredníctvom riešení tretích strán ako Facebook comments alebo Disqus, alebo vytvorte dedikované fórum, kde sa návštevníci môžu pýtať. Nezabudnite na správu svojho spoločenstva, aby ste zabezpečil minimálny štandard správania sa.
1. Vyslovte svoj názor v sekcii komentárov
Pravdepodobne navštevujete pravidelne aspoň pár stránok, ktoré sú relevantné pre vašu spoločnosť, tak prečo sa nepridať ku konverzácii? Komentovanie nevyhnutne neprinesie okamžité zvýšenie prevádzky, ale urobenie si mena poskytnutím bystrých, provokatívnych komentárov na blogoch a stránkach daného odvetvia je skvelý spôsob, ako dať o sebe vedieť – čo môže následne viesť k zvýšeniu premávky na vašej stránke. Len si pamätajte, že tak ako je kľúčom zverejňovanie, kvalita a relevantnosť návštevníkov – mali by ste aj Vy oslovovať ľudí vo vašej oblasti, nezanechávať spam odkazy na nesúvisiace web stránky.
2. Preskúmajte svoje analyzované dáta
Google Analytics je neoceniteľným zdrojom dát prakticky o ktoromkoľvek aspekte vašej stránky, od najpopulárnejších stránok až po demografiu návštevníkov. Pozorne sledujte svoje analytické dáta a použite túto informáciu, aby ste informoval o svojich stratégiách propagácie a obsahu. Sledujte, ktoré príspevky a stránky sú najpopulárnejšie. Preskúmajte dáta o návštevníkoch aby ste videli, odkiaľ a kedy prichádza premávka na vašu stránku.
3. Buďte aktívny na sociálnych médiách
Nestačí len zdieľať obsah prostredníctvom sociálnych kanálov – musíte sa tiež aktívne zúčastňovať v spoločenstve. Máte účet na Twitteri? Potom sa pridajte ku skupinovej diskusii s relevantným hashtagom. Nechávajú vaši návštevníci komentáre na vaše Facebook aktualizácie? Odpovedajte na otázky a oslovujte svojich čitateľov. Nič neodradí ľudí viac ako keď sú sociálne médiá používané ako publikačný kanál – použite sociálne médiá tak ako bolo myslené a skutočne komunikujte so svojimi fanúšikmi.
4. Zadajte svoj obsah na agregátor (zhromažďovač) stránok
Najprv varovanie – nespamuj Reddit a iné podobné stránky v nádeji, že „vyhráš jackpot“ príslušnej premávky, pretože to sa nestane. Členovia spoločenstiev ako Reddit sú mimoriadne chytrí a odhaľujú spam, ktorý sa vydáva za legitímny odkaz, ale čas od času nezaškodí zverejniť odkaz, ktorý bude pre členov skutočne užitočný. Vyberte si príslušný subreddit, zverejnite svoj obsah a potom sledujte ako premávka rastie.
5. Začleňte video do svojej stratégie
Textovo založený obsah je dobrý, ale video môže byť cenným zdrojom ako v lákaní nových návštevníkov, tak aj tom, že robí vašu stránku pútavejšou. Štatistiky ukazujú, že zapamätanie si informácie je oveľa vyššie pre vizuálny materiál než pre text, čo znamená, že video je skvelý spôsob ako si získať – a udržať – pozornosť návštevníkov a zároveň zvýšiť premávku na svojej stránke.
6. Preskúmajte konkurenciu
Ak ste nepoužili softvér ako BuzzSumo na to, čo robí konkurencia, máte nevýhodu. Tieto služby agregujú sociálny výkon konkrétnych stránok a obsahu aby Vám poskytli jednoduchý prehľad aké témy rezonujú s čitateľmi, a najdôležitejšie, kolujú v sociálnych médiách. Zistenie čo ľudia čítajú (a o čom rozprávajú) a napodobnenie tohto druhu obsahu prinesie na vašu stránku premávku.
7. Uskutočňujte webináre
Ľudia sa milujú učiť a webináre sú skvelým spôsobom ako sa podeliť o múdrosť s dychtivo-čakajúcim obecenstvom. Spolu s efektívnou kampaňou založenou na sociálnej reklame sú webinára skvelým spôsobom ako zvýšiť premávku na svojej stránke. Pošlite email týždeň vopred ako aj pripomienku „posledná šanca na registráciu“ deň pred webinárom. Uistite sa, že prezentáciu nahráte pre neskoršie sledovanie a riadne spropagujte svoj webinár na sociálnych médiách. Ak ste zvedavý ako urobiť webinár, klikni na odkaz pre pár tipov.
8.Zúčastnite sa konferencií
Nech už pracujete v ktoromkoľvek odvetví, je pravdepodobné, že sa koná aspoň jeden alebo dva kongresy a konferencie, ktoré sú relevantné pre vašu spoločnosť. Účasť na týchto udalostiach je dobrý nápad – mať na nich príhovor ešte lepší. Aj priemerný príhovor je skvelý spôsob ako sa etablovať ako vodca vo svojom obore a získať značnú pozornosť pre svoju stránku. Tak to by asi pre dnešný príspevok stačilo. Ak máte vlastné tipy ako zvýšiť premávku na svojej stránke, veľmi rád si ich vypočujem.