Viete ako získať viac fanúšikov na firemný Facebook?
Aktualizované: 21. septembra 2017 • Publikované: 12. augusta 2015
Frissítve: 21. septembra 2017 • Közzétéve: 12. augusta 2015
Tip, o ktorom ste možno ani nevedeli
Ak máte svoj firemný FB máte len jedno zbožné prianie – aby vašej stránke dalo „like“ čo najviac ľudí. Mať vysoké počty FB fanúšikov sa oplatí – máte automaticky zabezpečenú interaktivitu, vyššiu mieru zdieľaní príspevkov, základňu potenciálnych kupujúcich a obecenstvo, pre ktoré môžete vymýšľať sútaže a akcie.
Ako však „nahnať“ viac užívateľov na FB stránku, ak nechcete každý týždeň vrážať financie na propagáciu?
Prezradíme vám jednoduchý trik ako pozvať na vašu FB stránku ľudí, o ktorých viete, že sa im vaše príspevky páčia. Už teraz máte bod do plusu, pretože sú to ľudia, ktorí s vašou stránkou sympatizujú.
Ako na to?
Je to jednoduché ako facka – stačí, ak si pri vybranom príspevku na vašej FB stránke kliknete na číslo počtu „likes“ k danému príspevku.
Vyskočí vám okno, kde v plnej kráse uvidíte dve skupiny ľudí:
- tí, ktorí sú už vašimi fanúšikmi (Páči sa mi to / Liked)
- tí, ktorí už boli pozvaní, aby sa nimi stali (Pozvaný / Invited)
Ak nájdete ľudí, ktorí nepatria ani do jednej z uvedených kategórií, zobrazí sa pri ich mene „Invite button“ (Pozvať), na ktorý stačí kliknúť, aby sa fanúšikmi vašej FB stránky stali.
Pozor!
Pri niektorých užívateľoch sa neobjaví ani jedna z uvedených kategórií. Títo ľudia majú nastavené súkromie tak, že im nemôže prísť žiadosť o priateľstvo od kohokoľvek. Týmto jedincom nie je možné pozvánku na FB stránku poslať.
Ďalšími exotmi sú jedinci, ktorí už vašu stránku lajkli, ale naďalej blikajú ako „Invited“. Títo užívatelia pre zmenu nemajú verejné stránky, na ktoré dávajú lajky.
Rozosielanie pozvánok nefunguje na mobile. Pozvánky sa vždy rozosielajú v mene FB stránky, ktorú spravujete.
Plusy / mínusy
Nie každému môže byť pozvanie príjemné, ale väčšina užívateľov sa cíti poctená a stránku lajkne. Samozrejme záleží na charaktere produktu alebo služby – užívateľovi musí byť aspoň niečím blízka.
Metóda je náročná na čas – na jednotlivé vyklikávanie fanúšikov si pripravte dostatok času, trpezlivosti a pevné nervy.
Odporúčame tento typ získavania nových fanúšikov najprv vyskúšať na menšej vzorke, aby ste videli ako užívatelia reagujú.