Call extensions: pomôžte zákazníkom, aby vás dokázali rýchlejšie kontaktovať
Aktualizované: 27. novembra 2017 • Publikované: 15. novembra 2017
Frissítve: 27. novembra 2017 • Közzétéve: 15. novembra 2017
V predošlých článkoch vás už Marek informoval o možných rozšíreniach v rámci služby Google AdWords. Dnes si povieme o veľmi dôležitej funkcii: pridanie telefónneho čísla pre vašich zákazníkov. Účel tejto funkcie je v súčasnej mobilnej dobe nenahraditeľný. Užívatelia nemajú čas a k informáciám sa chcú dostať čo najrýchlejšie. Funkcia Call Extensions ľuďom umožňuje okamžite vytočiť vaše číslo a dopytovať sa po vašom produkte a službe. Ako si tieto užitočné funkcie nastaviť v Google AdWords? Dozviete sa v našom dnešnom článku.
Rozšírenie o telefónne číslo Call Extensions mimoriadne zjednoduší zákazníkom kontakt s vašou firmou, stačí ho pridať do vašej Google AdWords reklamy. Využívanie tejto funkcie vás nestojí nič, ale zvyšujete tým kvalitu a mieru prekliku na vašu inzerciu. Upozorňujeme, že toto rozšírenie sa bude zobrazovať odlišne na rôznych zariadeniach: ak si zákazník váš inzerát prezerá na počítači alebo tablete, objaví sa telefónne číslo hneď pri texte inzercie. Na mobilných telefónoch sa pri vašej inzercii objaví tlačidlo s možnosťou Zavolať na číslo xxx. Je to pohodlný a rýchly spôsob, nakoľko zákazník môže ihneď volať a nezdržovať sa zbytočným a otravným kopírovaním alebo opisovaním telefónneho čísla.
Postup, ako si nastaviť funkciu rozšírenia Call Extensions
Prvé kroky sú totožné ako pri nastavení rozšírenia o prídavné popisky Callout Extensions, o ktorých sme písali v jednom z našich starších článkov.
Vyberieme si položku Reklamy a rozšírenia.
V hornom menu následne klikneme na Rozšírenie, pokračujeme klikom na okrúhly modrý kruh, prostredníctvom ktorého si zvolíme už konkrétne rozšírenie.
Po rozkliknutí sa nám zobrazí zoznam rozšírení, ktoré má Google AdWords k dispozícii. My si vyberieme uvedené Rozšírenie o telefonické funkcie (Call Extensions)
Otvorí sa nám časť, v ktorej nastavujeme už samotné telefonické funkcie. Zvolíme si miesto, kde sa nám rozšírenie a telefonické funkcie majú zobrazovať. Rozšírenie si môžeme štandardne nastaviť na úrovni Účtu, Kampane alebo Reklamnej skupiny. V našom príklade si pridáme rozšírenie na úroveň kampane.
Z rozbaľovacieho menu vyberieme nastavenie na kampaň.
…a následne si zvolíme kampaň, v ktorej sa má naše rozšírenie o telefonické funkcie zobrazovať.
Po rozkliknutí sa nám objaví tzv. pop-up okno, kde si opäť vyberieme kampaň, ktorú si následne nezabudnime uložiť!
Po uložení si vyselektujeme krajinu z dôvodu správnej predvoľby/zobrazenia a potom pridáme aj príslušné telefónne číslo.
Pred uložením si v rozšírených možnostiach môžeme nastaviť aj časové rozhranie zobrazovania telefónneho čísla. Táto funkcia je užitočná najmä, ak má firma dovolenku, alebo viete, že telefón nebude istú dobu k dispozícii.
Vo finále si ešte rozšírenie optimalizujeme a uložíme pre zobrazovanie v mobilných zariadeniach. Stačí si pri nastavovaní telefonickych funkcií odkliknúť možnosť Mobilné zariadenia a máme hotovo!
Pozrite sa, ako vyzerajú naše novovytvorené Call Extensions v reálne spustenej reklamnej kampani Google AdWords.
Rozšírenie inzercie o telefónne číslo je bezplatná funkcia, ktorá vám môže priniesť nových potenciálnych zákazníkov. Mala by byť prirodzenou súčasťou vašej inzercie na Google AdWords, nakoľko tým zvyšujete nielen mieru prekliku, ale i dôveryhodnosť vašej značky.
Zdal sa vám náš manuál komplikovaný? Nemáte čas spravovať svoje Google AdWords kampane? Chcete, aby ľudia váš biznis na Googli ľahšie našli?
Radi vám navrhneme riešenie, či kampaň, ktorá prinesie vášmu biznisu zaručený úspech