Ako sme osviežili branding realitnej kancelárie perfect real
Aktualizované: 3. augusta 2022 • Publikované: 3. augusta 2022
Frissítve: 3. augusta 2022 • Közzétéve: 3. augusta 2022
Naši pravidelní čitatelia sa už určite stretli s našimi článkami, zaoberajúcimi sa imidžom a corporate identity, o ich dôležitosti a formátmi, ktoré pod nich spadajú. O čom sa to teda bavíme? Takže len v skratke: corporate identity je komplexný, jednotný a uvedomelý vzhľad, ktorý v sebe nesie nezameniteľné a špecifické črty danej spoločnosti. Hovoríme najmä o vizuálnej komunikácii podniku smerom von.
Profesionálne navrhnuté corporate identity pomáha pri identifikácii a odlíšení sa od konkurencie a malo by vzbudzovať v potenciálnych zákazníkoch dôveryhodnosť a dojem. Podrobnejšie o tejto tematike píšeme v jednom z našich starších článkov, určite si ho prečítajte!
Prečo sme zvolili takýto zdĺhavý úvod? Oslovila nás totiž realitná kancelária Perfect Real s požiadavkou na osvieženie firemného corporate identity. Kľúčové pre nich bolo, aby všetko v súvislosti s rebrandingom dokázali vybaviť pod jednou strechou a nemuseli oslovovať napríklad šesť rôznych agentúr s rozličnými dopytmi. Nie každá reklamka dokáže poskytnúť taký full servis ako naše Web & go design. Vytvoríme vám grafický návrh, zabezpečíme tlač a keď budete potrebovať polepiť firemné vozidlo, to sa u nás tiež bez problémov stihne.
Zvyčajne sa tento proces začína prepracovaním alebo vytvorením úplne nového loga. Takto vzniká jadro celého projektu, kde definujeme novú farebnú paletu a doplnkové grafické prvky. V našom prípade sa zvolené farebné prevedenie v trikolóre: červená/biela/čierna, odráža vo všetkých online i printových materiáloch.
Vizitky
Nikto v dnešnom svete nepotrebuje fyzické vizitky viac než maklér pri predaji/prenájme nehnuteľností. Preto sme zvolili jasný a čistý rukopis, ľahko rozpoznateľnú farebnosť a klasický typ písma. Vizitky sme vybavili aj interaktívnym prvkom – moderným QR kódom, ktorý má každý maklér na svojom osobnom profile, takže klienti si môžu kód naskenovať a pozrieť si aktuálne ponúkané nehnuteľnosti.
Polep výkladov
Pôvodne boli okná kancelárie úplne prelepené, čo zabraňovalo prieniku prirodzeného denného svetla do interiéru. Zamestnanci preto neustále pracovali so zapnutými svetlami, čo malo neblahý vplyv nielen na atmosféru, ale najmä na účty s elektrinou. Nový polep si preto majitelia priali mať oveľa priepustnejší a transparentnejší, no zároveň nechceli, aby okoloidúci videli priamo do kancelárií. Preto sme sa nakoniec rozhodli pre pieskovú fóliu, ktorá krásne prepúšťa svetlo, ale zároveň poskytuje maximálnu diskrétnosť.
Lightbox
Realitná kancelária síce bola už vďaka polepu ľahko rozoznateľná už z diaľky, no museli sme myslieť aj na ostatné ročné obdobia – najmä jeseň a zimu, kedy je prirodzeného svetla pomenej a väčšinou prevláda nepríjemné šero a tma. Preto sme vstup vybavili efektným reklamným lightboxom, ktorý bude každému príjemne svietiť, keď bude prechádzať okolo.
Taktiež je nevyhnutné „obliecť“ aj interiér samotnej kancelárie – na to nám perfektne poslúžili naše 3D logá, ktoré osviežia aj tú najnudnejšiu bielu stenu či plagáty alebo reklamné letáky, rozmiestnené buď na stenách, alebo strategicky v miestnosti/stojane.
Autopolep
Jedným z najefektívnejších marketingových nástrojov môže byť aj polep auta. Tento druh reklamy je neustále v pohybe, takže inzerujete prakticky na každom mieste, kde sa vaše vozidlo objaví. V tomto konkrétnom príklade dostali firemné autá veľmi decentný polep, ktorý však obsahuje všetky potrebné kontaktné údaje a najdôležitejšie informácie.
Veľký plagát / Billboard / Letáky / Postery
Okrem mobilnej reklamy na štyroch kolesách sme ešte pripravili aj grafické návrhy + tlač (dokážeme i montáž!) outdoorových billboardov, veľkých plagátov a letákov, ktoré určite pomôžu v predaji a propagácii kvalitných služieb danej realitnej agentúry.
Online
Samozrejme, okrem printových materiálov sme nezabudli aj na čoraz markantnejší online svet. Tu sme sa zamerali najmä na vytvorenie vizuálnych profilových obrázkov a materiálu použiteľného na sociálne siete. Vypichli sme najmä typickú trojkombináciu farieb a charakteristický dizajn, aby si spoločnosť ľudia lepšie zapamätali.
A to zďaleka nie je všetko: firemné tričká, darčekové predmety, webové stránky, e-shop… toto všetko a oveľa viac dokážeme zrealizovať pre vašu spoločnosť či značku. Potrebuje vaše podnikanie imidžový facelift? Vaše logo je už ako sa hovorí „sto rokov za opicami“? Máte pocit, že vaša firma esteticky uviazla v 90. rokoch? Neváhajte sa na nás obrátiť a my vášmu firemnému imidžu dodáme nový impulz, moderný dizajn a profesionalitu.