Ďalších 8 spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť vašich webových stránok II.časť
Aktualizované: 12. decembra 2018 • Publikované: 22. júla 2015
Frissítve: 12. decembra 2018 • Közzétéve: 22. júla 2015
Minulý týždeň sme prebrali v našom blogu „25 spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť Vašich webových stránok I.časť “ prvých 8 bodov ako zvýšiť návštevnosť na vašej webstránke. Dnes prinášame pokračovanie dôležitých bodov, ktorým keď sa budete venovať tak viete efektívne podporiť návštevnosť stránky aj s malou investíciou.Zverejnite obsah na LinkedIn
1. Hľadajte podporu
Skôr než sa budete snažiť získavať ďalšie weby pre vašu podporu ( zdĺhavý a časovo náročný proces ) uistite sa, že váš obsah webu je naozaj kvalitný. Ak by vytvoreny obsah bol naozaj kvalitný samotné weby by o Vás prejavili záujem. Je dôležité vytvárať nové väzby medzi webmi.
2. Zverejnite obsah na LinkedIn
LinkedIn sa stal oveľa viac ako len spôsobom hľadania práce. Svetovo najväčšia profesijná sociálna sieť je teraz sama o sebe cennou platformou pre publikovanie, čo znamená, že by ste mal zverejňovať obsah na LinkedIn na pravidelnej báze. Ak tak budete robiť, zvýšite tým premávku na svojej stránke, a zároveň zvýšite svoj profil vo vašom odvetví – obzvlášť ak Vás sleduje priemerné až veľké množstvo ľudí.
3. Implementujte Schému Mikrodát
Implementovanie schémy (alebo iného formátu mikrodát) nevyhnutne samo o sebe nezvýši premávku na vašej stránke, ale pre botov vyhľadávača bude jednoduchšie nájsť a indexovať vaše stránky. Ďalšou výhodou použitia schémy pre SEO je, že môže viesť k bohatším úryvkom stránky, čo môže zlepšiť pomer preklikania.
4. Použite interné odkazy
Sila vášho profilu odkazov nie je určená len tým, koľko stránok odkazuje naspäť k Vám – môže to byť ovplyvnené aj štruktúrou vašich interných odkazov. Pri vytváraní a zverejňovaní obsahu si dajte pozor na príležitosti na interné odkazy. To nie len pomôže so SEO, ale tiež to vedie k lepšiemu, viac užitočnému zážitku pre užívateľa – základ zvýšenej premávky na vašej stránke.
5. Urobte rozhovor s úspešnými lídrami v odvetví
Myslíte si, že rozhovory sú len pre profesionálov? Boli by ste prekvapený koľko ľudí sa s Vami rado pozhovára, ak ich oslovíte. Pošlite emaily s prosbou o rozhovor lídrom vo vašom odvetví a zverejnite rozhovor na svojom blogu. Nie len, že Vám rozpoznanie mena zvýši dôveryhodnosť a zvýši premávku na vašej web stránke, človek s ktorým sa budete zhovárať sa pravdepodobne podelí aj o obsah, čím rozšíri dosah.
6. Nezanedbávajte emailový marketing
Toľko spoločností sa sústreďuje na pritiahnutie nových zákazníkov prostredníctvom marketingu obsahu, že zabúdajú na tradičnejšie metódy. Emailový marketing môže byť silným nástrojom a dokonca aj priemerne úspešné rozoslanie emailov môže spôsobiť značné zvýšenie premávky. Len si dávajte pozor aby ste nebombardoval ľudí emailami o každej aktualizácii vo vašej spoločnosti. Tiež neprehľiadajte silu marketingu, čo o Vás ľudia rozprávajú, obzvlášť ľudia, ktorí už používajú vaše produkty alebo služby. Priateľská emailová pripomienka o novej službe alebo produkte tiež môže zvýšiť premávku. Viac info o e-mail marketingu nájdete tu
7. Uistite sa, že vaša stránka reaguje
Doba, keď sa surfovanie po internete odohrávalo výlučne na desktopovom PC je už dávno preč. V súčasnosti čoraz viac ľudí používa mobilné zariadenia pre prístup na internet a ak nútite svojich zákazníkov aby zväčšovali a preťahovali, aby sa mohli pohybovať po vašej stránke, hovoríte im v podstate aby išli inam. Zabezpečte, aby bola vaša stránka prístupná a pohodlne zobraziteľná na mnohých zariadeniach, vrátane menších smartfónov.
8. Zabezpečte, aby bola vaša stránka rýchla
Už ste niekedy čakali tridsať sekúnd, aby sa stránka načítala? Ani ja nie. Ak trvá veky, aby sa vaša stránka načítala, pomer odchádzajúcich bude neskutočne vysoký. Zabezpečte, aby boli vaše stránky technicky tak optimalizované, ako je len možné, vrátane veľkosti súboru obrázka, štruktúra stránky a funkčnosť pluginov tretích strán. Čím rýchlejšie sa vaša stránka načíta, tým lepšie.
I.časť: 25 spôsobov, ako zvýšiť návštevnosť Vašich webových stráno
III.časť: Viac zákazníkov ? – Bonusové tipy na zvýšenie návštevnosti vašich webových stránok